GYAKORI KÉRDÉSEK, MEGNYUGTATÓ VÁLASZOK
Tudok csak a csomag megérkezésekor fizetni a hajóért?
Igen, a pénztárban az “utánvétes fizetés” lehetőséget bejelölve elegendő csak a csomag kiszállítását követően a futárnak kifizetni a vásárlást.
Tudok készpénzzel fizetni?
Igen, utánvétes fizetés esetén lehetőség van a készpénzes fizetésre is.
Mennyi idő alatt fog megérkezni a rendelésem?
A kiszállítás várhatóan 1-3 munkanap. A csomag kiszállításának ideje, függhet a megadott szállítási címtől, valamint attól, hogy a megrendelt termékek közül van-e olyan, ami nincsen belső raktáron.
Van garancia az etetőhajókra?
Igen, minden általunk forgalmazott etetőhajóra 1 év garancia van.
Miért nincs a csomagban számla?
A számlát elektronikus formában állítjuk ki, és a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük. Utánvétes csomag esetén a a csomag átvételét követően állítja ki rendszerünk a számlát. Amennyiben helytelen e-mail cím lett megadva, nem tudjuk elküldeni, így ha nem érkezett számla, érdemes felvenni a kapcsolatot velünk.
Tudok SZÉP Kártyával fizetni az etetőhajókért?
Igen, jelenleg OTP SZÉP Kártyás fizetés elérhető. Csak a weboldalon keresztül lehet fizetni vele az etetőhajókért, mivel a futárok nem tartanak maguknál SZÉP Kártya terminált.